HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Házi dezodor

2014.01.28. 16:10 Epres málna

Nekem semmilyen dezodor nem használ. Nagyon sok márkát kipróbáltam, este kenegettem vattával alumínium-klorid-hexahidrátot, de semmi. Mindentől izzadok télen-nyáron, általában szagtalan (vagy csak nem szóltak még be, hogy hé büdös vagy), de baromi zavaró ez az egész. Emiatt gondoltam kipróbálom a házi készítésű dezodort. Neten keresgéltem, és végül ez a recept tetszett meg:

(T=teáskanál)

  • 3 T Coconut Oil
  • 3 T Baking Soda
  • 2 T Shea Butter
  • 2 T Arrowroot (optional)
  • Essential Oils (optional)

Bementem az árkádba a reformizéboltba nyílgyökér(por)t kérni, de nem árultak. Így inkább több szódabikarbónát tettem bele. Teafa illóolajat csepegtettem bele, mert elvileg baktériumölő hatású, és így nem leszek büdös.
Tapasztalat: Egy hónapja használom, és ugyanúgy izzadok :D Semmi változás, cserébe a fehér toppomnak a hónalj részét sárgásra színezte (shea vaj? illóolaj?). Amíg nincs nyár, és nem akarok állandóan fehéret hordani, addig használom, hátha beüt valami változás.
Ilyen lett:DSC_0239.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: teszt kozmetikum deo DIY sajátkészítésű

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr325786738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása