HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Az étkezésemről

2014.01.23. 00:16 Epres málna

Megpróbálom a cukrot és a fehér lisztet kiűzni az étrendemből, ami igazából egész jól megy. Cukor helyett nyírfacukrot (xilitet) és steviát használok, liszt helyett meg sok minden mást, pl: mandulalisztet, lenmaglisztet, kókuszlisztet, barnarizslisztet, hajdinalisztet, teljes kiőrlésű rozslisztet. Mindezt itthon, mert ha bárhova máshova megyek, a szokásos alapanyagokból készítik a kajákat :( (miért nincsenek cukorbeteg és inzulin-rezisztenciás barátaim? :) ).

Pár hete nem iszom tejet (nem kívánom), és az ekcémám enyhült! Úgyhogy hetekig nem iszom még, és ha minimális lesz az ekcémám, akkor soha többé tej. Reménykedem, hátha a tejtől van (mindig lusta voltam elmenni allergia vizsgálatra).

Ilyen étkezési szokással nem meglepően a paleo és diabetikus receptek állnak közel hozzám, és hála az internetnek, szinte kifogyhatatlan ötleteket használhatok itthon.

Ma unokaöcsém kért palacsintát, és mivel én is kívántam, ezért kerestem egy lisztmenteset. Ezt találtam, elkészítettem, és hát a végeredmény nem egészen az lett, ami a képen a receptben. Istennek sem akart összeállni a tészta, hogy egyben fordítsam meg a serpenyőn, így császármorzsát csináltam belőle :) .Tettem volna rá lekvárt, de apu már aludt, én meg nem tudtam kinyitni, így lekvár nélkül nyammogtam el. Finom!

DSC_0224.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: recept palacsinta diabetikus etkezes paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr295777646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása