HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Működik!

2014.02.14. 09:36 Epres málna

A fehér liszt- és cukormentes "diétába" nem a fogyás miatt vágtam bele, hanem mert így tartom egészségesnek. Jelentem egy kilót leadtam tartósan! (Már egy hete egy kilóval kevesebbet mutat a mérleg, csak nem akartam elhinni :D ). Úgyhogy roppantul örülök, hogy ezt úgy értem el, hogy egyáltalán nem éhezem, és szeretem azt, amit eszem :)
[Azt be kell vallani, hogy a teljes kiőrlésű rozsliszt meg a xilit (no meg a zab!) puffaszt. Igen, ezzel jár, de túlélem.]

Tegnap véletlen útba esett a Medi Line (diákszövetkezettől egy villamos megálló, tényleg véletlen volt :) ), és sajnos bementem, és költöttem 3000 Ft-ot. Még jó, hogy spórolok. Amiket nem tudtam ott hagyni: csicseriborsó (lesz belőle falafel), agávé szirup (remélem ez nem csapódik ki, ha csokit szeretnék édesíteni :D), teljes kiőrlésű tönköly száraztészta (jó barna, és remélem nem valami színezék miatt), 100 ft-os curry fűszerkeverék, kókuszkrém, barna rizs (nem szeretem annyira az uncle bens 10 perces zacskós barna rizsét, inkább fortyogjon egy félórát).
Mentem órára utána, és csak arra tudtam gondolni, hogy milyen jó dolgokat fogok csinálni :D azt hiszem megszerettem a főzést.

Szólj hozzá!

Címkék: diabetikus etkezes paleo

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr335813778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása