HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Tészta

2014.04.09. 13:18 Epres málna

Tegnap otthon hagytam a kajámat, ezért gondolkodás után a deáknál lévő tésztásnál vettem ebédet. Gluténmenteset kértem, negyed óra alatt készült el, mert külön vízben főzik, mint a többit :3
Hazaérve azon gondolkodtam, hogy itthon is lehetne ilyet csinálni, és eszembe jutott, hogy már olvastam máshol ilyet.

Ez a recept....aaaaw, kiváló!! Először használtam magamtól a tésztakészítő gépet itthon, és úgy tűnik, hogy fogom még. Mondjuk nekem jobban széttört apróbb darabokra főzés közben, de nem veszít emiatt érdemeiből. Tényleg gyorsan megvan, és remek. (Anyámnak nem ízlett, elég fancsali arcot vágott)

Kép nincs róla, mert úgy néz ki, mint a posztban, csak kevésbé szép :D

Szólj hozzá!

Címkék: recept teljes kiőrlésű diabetikus

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr735996832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása