HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Véééége

2014.05.07. 15:53 Epres málna

Megpróbálom összefoglalni, hogy mit imádtam az exemben, amikor leszólta a diétámat, de azt persze akarta, hogy vékonyabb legyek....khfhfaszfejkhmnh...(mondom ezt 173 centivel és 66 kilóval...komolyan, én tökre meg voltam magammal elégedve, de elérte, hogy formálódni és szép kerek segget akarjak [az utóbbit lehet a lifetilt blog tette])
A szar diétám, amit folyton leszólt: egészséges életmód: cukor, tej és liszt nélkül.
-amikor indokolatlanul egy órán keresztül aprókat büfögök, első reakciója: "hát én továbbra is mondom, hogy nem jó az, amit eszel..."
-"hiányzik, hogy néha rántott húst egyek nálad" -> persze sertésből, és mekkora faszfej vagyok, hogy nem eszem sertést, mert tízéves korom óta nem szeretem. És ezt úgy mondta, mintha otthon nem zabálhatna rántott húst, mivel az anyja csinál. Ezt sose fogom megérteni.
-"megint...csirke?" :DDD szegény ha éhes volt, csak csirkés kaja volt itthon, és kénytelen volt egészségesen ebédelni/vacsorázni. A cukkinit nem tudtam megszerettetni vele, az szerinte simán "takony állagú" volt.
-amikor elmondtam neki, h kezdjen valamit az életével, mert éppen sehova se tart, stb, akkor megkérdeztem, hogy ő amúgy mit nem szeret bennem: "figyelj...ne sértődj meg...de nem főzöl túl jól." Figyeled ezt a két egyenrangú állítást részünkről. Mindezt úgy rótta fel, hogy nem éltünk ráadásul együtt. Nem szerette a főztöm, a jó zsíros-magyaros-szénhidrátdús házi kosztokat szerette, amit az anyja csinál otthon. Mivel hónapok óta húzta a száját a kajáimra, a legtöbb barátommal megkóstoltattam a kajákat, amiket csinálok, és kivétel nélkül azt mondták, hogy finomak (és ismernek engem, hogy nyugodtan megmondhatták volna, ha szar). Úgyhogy nem bírtam egyszerűen elhinni neki, hogy szarul főzök. Ja és még az exbarátommal hasonló ízléssel rendelkező, 110 kilós apum is azt mondta, hogy finomakat főzök :3.
-beszélgettünk arról, hogy ősztől összeköltöznénk. néha elejtett ilyen mondatokat, hogy:
   -"De csinálnál nekem rántott húst?" "Nem, erre ott van az anyád, menj haza, és egyél ott sertést." (mert a 'rántott hús' kifejezést csak a sertésre használta)
   -"De így, hogy nem szereted a mustárt, meg a sertést...kiesett kapásból három kedvenc kajám..." "Hm, például?" "Rostélyos." "Kedvesem, ugye tudod, hogy semmi az égvilágon nem tilt el téged a konyhától, és ha sertést ésvagy mustárt akarsz zabálni, teljes lelki nyugalommal megcsinálhatod magadnak, senki nem tart vissza."

Hirtelen azt hiszem ennyi, csak ezeket hónapokig tűrtem mellette, és nem fogta fel, mekkora parasztság, hogy máshol eszik, és bazmeg jól leszólja minden egyes alkalommal (én meg átmentem hozzájuk, és ettem az általam vitt kajámat). Valamennyire ehhez kapcsolódóan eszembe jutott egy lifetilt cikk részlete:
"Viszont lenne itt még valami, amire egyszerűen képtelen vagyok rájönni. MIÉRT HIZNAK EL a NŐK, de bazmeg egyből azután, hogy összejönnek egy sráccal és elkezdenek KAPCSOLATBAN élni. Miééééééééééééért ? Ez valami ősi program ? Genetikai kód? Ákosnak volt egy csaj ismerőse, hívjuk Edinának, akit így időről időre kefélgetett, majd a csaj összejött egy sráccal. Erre Ákos: „addig gyere át, amíg el nem kezdesz hízni” Amikor ezt meghallottam, kiesett minden a kezemből. Természetesen eltelt fél év és a csajon +10."
Én sose híztam el, bár nem is költöztem még össze senkivel sem. Meg az is igaz, hogyha egy hónap alatt elfogyasztottam ~2 kg csokit (vizsgaidőszak, metróban lehet kapni 2,5 kilós kiszerelésben csokipasztillát), akkor feljött rám 1-2 kiló plussz, aztán lement rólam. Éveken keresztül iskolaidőben majdnem napi szinten ettem meg egy tábla milkát, és nem lettem kövér. Mondjuk akkor még sportolgattam is valamit heti kétszer, de szerintem egyszerűen nem vagyok hajlamos az (ennél jobbani) elhízásra.
És erre a cikkre az egyik legjobban ideillő komment (részlet):
"vágtázó halottkém 2012.01.24. 11:28:21

Okok a csajok hízására:
A csajok azért híznak, mert a legtöbb pasi akikkel összejönnek és komoly kapcsolatot tartanak fel nem diétázik, hanem előnyben részesíti azokat az ételeket amiket anyutól megszokott. (a jófajta magyaros csülkös, pörköltös, nokedlis szarokat) mert azt milyen fasza házi koszt.

A pasik többsége a választottjától is elvárja, hogy ne főtt brokkolit kajáljon az esti vacsoránál amikor végre az egész napos munka után együtt vannak, hanem vele együtt, UGYANAZT egye mint ő, mert az milyen már ha a zasszony fehérjeturmixot kortyolgat miközben ura ad a gyomornak."
Hihetetlen, hogy ez ilyen pasiszokás, hogy ugyan legyen jó nő a csaja, de neki ebből semmit se kelljen észrevennie/részt vennie.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény etkezes férfiszokás

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr346131569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása