HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Tavasz első biciklizése

2014.03.14. 10:53 Epres málna

Hmmm, hogy ez mennyire hiányzott! Egyszerűen imádok biciklizni :)
Felkaptam a kenguru pulcsimat, és délben indultam. Látszott, hogy nem tipikus kerékpározós időpont, 13 km alatt öttel ha találkoztam.
Az egyik legjobb része a Rákóczi hídon való átkelés, szeretem Budapestet nézni. Majd legurultam a ZP mellett, és eszembe jutottak a nyári emlékek, amikor a Parkból és a ZP-ből bicikliztem éjszaka haza rövid gatyában és kardigánban. Alig várom megint a nyár (meg a tavasz) ezen részét :D . Amikor este hét körül talán már ki tudok mozdulni, mert nincs már hőség, és odaérek 8 előtt, hogy megigyunk 1-2 sört a koncert előtt (mert közben nem iszom, hogy tisztuljak a hazaútra, hehe), és tíz, fél tizenegykor átsétálni a hídon, általában ekkor felszálltak az 1-es villamosra, én meg bringáztam haza :) .
(Órám után hárman voltunk már csak a teremben, gyakorlat vezető (Alajos), csoporttársam (Lajos), én meg még pakoltam a táskámba a cuccom. Lajos felnézett a fogasra, és egy szürke kenguru pulcsit látott, és megkérdezte az ingben levő Alajost, hogy "Alajos, ez a tiéd?". "Nem Lajos, az enyém, csak épp biciklivel vagyok". Hát igen, ez van, ha biciklire ülök :) )
Elinduláskor éreztem, hogy hiányérzetem van, de hát lámpa, lánc, kulcs, zsepi, víz megvolt, nem jöttem rá mi hiányzik. Na bezzeg hazafele, amikor leelőzött egy láthatósági mellényes, akkor jutott eszembe, hogy igen, azt nem hoztam :) . Mert hiába maradok Budapesten, azért jó érzés sötétedéskor/ után viselni ezt, és azt hinni, hogy így jobban látnak.
Már csak egy valamivel van bajom. Amikor min. egy hónapja nem ültem bringán, utána "feltöri" bármilyen nyereg a lágyékomat, és másnap eléggé kényelmetlen biciklire ülni. Nyáron (vagy azelőtti nyáron? nem emlékszem) vettem egy nőknek szánt, zselés, alkatfelvevő nyerget, na ettől sem lett jobb :D Legfeljebb kevésbé tör fel. (Emiatt ma szkippelem a biciklizést :(( ).
Holnap megyek Halásztelekre házibuliba. Gondolkodtam rajta, hogy lebiciklizzem, ~25 km. Nyáron egyszer megtettem, kisgatyában és sportmelltartóban is melegem volt és vedeltem a vizet, mire leértem. Aztán éjfél-egy óra körül elindultam haza (akkor készültem, és volt nálam láthatósági), és valami 3 óra alatt értem vissza :D . Nem épp a csúcsteljesítményeim egyike.

Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár mozgás

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr345859883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása