HTML

Túlélsz, pöcök.

A blog szól a mindennapjaimról, az egészséges életmódról, a táplálkozásról, sportról és néha kozmetikumokról.

Friss topikok

Futást imitálok

2014.05.07. 12:59 Epres málna

Tegnap szakítottam, elszívtam pár cigit, aztán reméltem, hogy ma már nem fogom kívánni. Szerencsére így lett.
Reggel felkeltem nehezen 10-kor, és azon gondolkodtam zabpalacsinta sütés közben, hogy van nekem biza fehérjeporom meg l-karnitinem, igazán használhatnám, és ha persze megiszom őket, igazán lemehetnék futni meg lépcsőzni. Így ittam fincsi vaníliás fehérjeturmixot (az az igazán jó műíz, ami sajnos finom :D viszont olyan érzésem volt az édes és művaníliás ízétől, mintha bűnöznék, úgyhogy nem is rossz), és elsétáltam-futottam a felüljáróig. Google maps szerint nem sikerült egybe 350m-t lefutnom a futás elején....ehehe, nem hiába nem szeretek futni, ha egyszer nem tudok. A lépcsősor az 1,0 km-re van. Ha egyszer sikerül egybe lefutnom a távot, na utána megpróbálkozom az intervallumos futással....de addig biztos nem :D Lépcsőzgettem ilyesfajtán, előbb-utóbb csak sikerül olyan lazán csinálni a gyakorlatokat, mint a srácnak. A felüljáró 2x29 lépcső nálunk, ha jól számoltam, el leszek vele egy darabig, mire kevés lesz az nekem. A sikerélmény viszont, hogy hazafele le tudtam futni 2 sarkot, azaz 350m-t. Jeeee. Aztán fellépcsőztem a harmadikra, nyújtok itthon, és azt veszem észre, hogy elérem nyújtott lábbal a lábfejem. Bár tudnám ezt hogy sikerült, mert mindig olyan ~10cm-re megakad a kezem. Szóval dupla sikerélmény.

Januárban elhatároztam, hogy ételcsoportok megvonásával tesztelem, hogy mitől lehet ekcémám. A tejjel kezdtem, mert van benne pár allergén dolog, és sokat fogyasztottam belőle. Emiatt január óta nem ittam tejet és tejtermékeket (sajt is csak néha-néha csúszik be), és azóta tünetmentes az ekcémám!!!! Elég gyors kis házidiagnózis :D Ideje lenne elmenni valami allergiavizsgálatra, mert most attól félek,h ismét kipirosodik a fehérjeturmixtól az ekcémám megszokott helye.

Szólj hozzá!

Címkék: futás lépcsőzés

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr186131531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása