HTML

tanulni kéne

2014.05.07. 12:23 Epres málna

Zh-t írok ma egy elég fontos tantárgyból, de lényegében azt sem tudom,h hol kezdjem a tanulást. Megkértem egyik csoptarsam,h segítsen, de sajnos már délben részeg volt.

Itt ülve a kinyitott könyv előtt arra gondolok, hogy mennyi mindent tettem meg, hogy bekerüljek ide. És bekerültem, a BME-re járok. Azt hiszem túl könnyű középsuliba jártam, sose volt 4-esnél rosszabb átlagom. Matekbol és kemiabol mindig ötös voltam év végén, és folyton arra hajtottam, hogy majd duplazok a felvetelinel. Így előrehoztam a kémia közép- majd emelt érettségit is, hogy csak a matekkal kelljen majd törődnöm a végén. A 11. évemet végig kemiaztam, imádtam a számításokat. Nagyonnagyon sok példát oldottam meg, aminek azóta is örülök, mert pl a kémszám tantargyam 0 tanulással lett 4-es (na bazmeg ha tanultam is volna rá). Remek kémia tanárom volt, aki rengeteget foglalkozott az erettsegizokkel. Sokszor két évfolyamtársammal együtt kemiaztam, akik emelt szintre készültek, így én is. Májusban a közép kémia erettsegim 97% lett. 12. ősszel mentem emelt kemiara, amire semmi kedvem nem volt készülni, megoldottam max 5 próbaérettségit, oszt elmentem. 84% lett. 12.-ben februártól v márciustól kezdve hetente mentem matektanarhoz, mert 90% feletti közép érettségit akartam. Meg is lett :) Írásbeli erettsegik után mondta az osztályfőnököm, hogy mindenki a két felvételi tantárgyjára feküdjön rá. Megkérdeztem, hogy akkor nekem nem is kell tanulnom? "epres málna, kuss" imádtam az osztályfőnökömet :D Szóval két évig azon voltam, hogy duplázok majd, erre midnen érettségim ötös lett, és több pontom lett nem duplázással. He-he.

Össze kéne szednem magam.

/április 25.-én írtam ezt meg mobilról, azért is vannak ékezethiányok/

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://kekek.blog.hu/api/trackback/id/tr806085588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása